Gönül Çelen

Bir insanın gönlünü en çok ne çelebilir ki?

Ben benimkini hemen söyleyeyim; bana beni hiçbir kaygı, sakınma, yanlış anlaşılma korkusu ve nasıl görüneceği endişesi yaşamadan anlatabilen, bana beni tarif edebilen, bana beni hatırlatabilen, bana beni bir kez daha sevdiren dosttur gönlümü çelen…

Benim için endişe, benim için merak, benim için inanç, benim için dua, benim için iyi niyettir aklımı çelen… Benim için zarafet, benim için güzellik, benim için estetiktir zikrimi çelen… Benim için hatırlanmak, benim için düşünülmek, benim için hissedilmek, benim için değer verilmektir hissiyatımı çelen…

Bazı insanlar vardır, ansızın hiç ummadığınız anda hayatınıza girer ve tüm hayatınızı çeler derinden… Hep bir yerlerdedirler uzun zaman; ama bir gün tam da ihtiyacınız olduğu anda kaplar hayatınızı çok derin yerinden… Şanstır, lütuftur, sırdaştır, arkadaştır, dosttur, kardeştir, aşktır!

İyi ki doğmuş musun bilemem; ona sen karar ver… Ama benim için iyi ki varsın “Gönül Çelen”

Yorum bırakın